Promocje
Toner BROTHER TN-423 CZARNY (TN423BK) LAMBDA
Toner BROTHER TN-423 CZARNY (TN423BK) LAMBDA
150,00 zł 140,00 zł 121,95 zł 113,82 zł
szt.
Toner HP P1566 / P1606 CE278A CRG728 LAMBDA
Toner HP P1566 / P1606 CE278A CRG728 LAMBDA
100,00 zł 90,00 zł 81,30 zł 73,17 zł
szt.
Toner HP P2055X CE505X  Czarny na Białym
Toner HP P2055X CE505X Czarny na Białym
140,00 zł 120,00 zł 113,82 zł 97,56 zł
szt.
Toner HP 400 PRO COLOR M451 CYAN CE411A
Toner HP 400 PRO COLOR M451 CYAN CE411A
140,00 zł 120,00 zł 113,82 zł 97,56 zł
szt.
Toner SAMSUNG M2020  ( MLT-D111S ) CZARNY na BIAŁYM  DWUPAK 2szt
Toner SAMSUNG M2020 ( MLT-D111S ) CZARNY na BIAŁYM DWUPAK 2szt
220,00 zł 190,00 zł 178,86 zł 154,47 zł
szt.
Toner BROTHER TN 241 MAGENTA  ( TN241M) LAMBDA
Toner BROTHER TN 241 MAGENTA ( TN241M) LAMBDA
130,00 zł 120,00 zł 105,69 zł 97,56 zł
szt.
Toner HP 400 PRO COLOR M451 MAGENTA CE413A
Toner HP 400 PRO COLOR M451 MAGENTA CE413A
140,00 zł 120,00 zł 113,82 zł 97,56 zł
szt.
Toner HP P1006 / P1006 / P1005 CB435A LAMBDA
Toner HP P1006 / P1006 / P1005 CB435A LAMBDA
95,00 zł 85,00 zł 77,24 zł 69,11 zł
szt.
Toner SAMSUNG M2020  ( MLT-D111S ) CZARNY na BIAŁYM
Toner SAMSUNG M2020 ( MLT-D111S ) CZARNY na BIAŁYM
110,00 zł 100,00 zł 89,43 zł 81,30 zł
szt.
Toner LAMBDA HP 1215 CZARNY CB540A
Toner LAMBDA HP 1215 CZARNY CB540A
130,00 zł 120,00 zł 105,69 zł 97,56 zł
szt.
Toner LAMBDA HP 1215 YELLOW CB542A
Toner LAMBDA HP 1215 YELLOW CB542A
130,00 zł 120,00 zł 105,69 zł 97,56 zł
szt.
Toner BROTHER TN 241 CYAN  ( TN241C ) LAMBDA
Toner BROTHER TN 241 CYAN ( TN241C ) LAMBDA
130,00 zł 120,00 zł 105,69 zł 97,56 zł
szt.
Reklamacje i zwroty

Produktów w naszym sklepie posiadają gwarancję producenta. W przypadku wykrycia wady w tonerze objętym gwarancją, skontaktuj się z naszym doradcą 22 646-58-48. Jest to szybki sposób reklamacji, który pozwala w najkrótszym czasie rozwiązać problemy.

Uwaga: prosimy o zachowanie paragonu lub faktury - stanowią one podstawę do zgłaszania reklamacji.

Reklamacje

Przed odebraniem przesyłki sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu. Jeżeli opakowanie posiada uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia paczki i skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 22 646-58-48.

Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki jest możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku niezgodności, sporządzany jest protokół, który stanowi podstawę reklamacji.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się wadliwy lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z procedurą reklamacyjną:

  1. Prześlij do nas reklamowany produkt, dołączając do niego szczegółowy opis, reklamacji produktu, wadliwy wydruk, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji).
  2. ciągu 7 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy o wyniku postępowania reklamacyjnego.
  3. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji,  prześlemy nowy produkt lub zwrócimy pieniądze.
  4. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, poinformujemy Cię o zasadności podjętej decyzji i w ciągu 7 dni roboczych zwrócimy, na nasz koszt, reklamowany produkt.

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu: warszawa@czarnynabialym.pl lub 22 646-58-48. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

Zwrot produktów

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 10 dni kalendarzowych od daty dostawy towaru, masz prawo zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg zasad wynikających z przepisów zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc osoby fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.

Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tych warunków, produkt nie zostanie przyjęty.

Jeżeli chcesz zwrócić produkt:

  1. Odeślij produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu.
  2. Dołącz do przesyłki oświadczenie, o chęci zwrotu produktu, dowód zakupu oraz numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy.
  3. ciągu 3 dni roboczych od otrzymania przesyłki, sprawdzimy stan zwracanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).
  4. Jeżeli nie będzie przeciwwskazań, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu. Na załączony numer konta, w ciągu 7 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy.

Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, na nasz koszt.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl