Promocje
Toner CZARNY na BIAŁYM HP M252 M277 MAGENTA CF403X
Toner CZARNY na BIAŁYM HP M252 M277 MAGENTA CF403X
200,00 zł 190,00 zł 162,60 zł 154,47 zł
szt.
Toner CZARNY na BIAŁYM HP M252 M277 YELLOW CF402X
Toner CZARNY na BIAŁYM HP M252 M277 YELLOW CF402X
200,00 zł 190,00 zł 162,60 zł 154,47 zł
szt.
Toner LAMBDA BROTHER TN 241 MAGENTA  ( TN241M)
Toner LAMBDA BROTHER TN 241 MAGENTA ( TN241M)
130,00 zł 120,00 zł 105,69 zł 97,56 zł
szt.
Toner LAMBDA BROTHER TN 241 YELLOW  ( TN241Y)
Toner LAMBDA BROTHER TN 241 YELLOW ( TN241Y)
120,00 zł 120,00 zł 97,56 zł 97,56 zł
szt.
Toner HP 2055  P2055X CE505X 100% nowy
Toner HP 2055 P2055X CE505X 100% nowy
140,00 zł 120,00 zł 113,82 zł 97,56 zł
szt.
Toner LAMBDA BROTHER TN 241 BLACK ( TN241B )
Toner LAMBDA BROTHER TN 241 BLACK ( TN241B )
120,00 zł 120,00 zł 97,56 zł 97,56 zł
szt.
Toner LAMBDA BROTHER TN 241 CYAN  ( TN241C )
Toner LAMBDA BROTHER TN 241 CYAN ( TN241C )
130,00 zł 120,00 zł 105,69 zł 97,56 zł
szt.
Toner CZARNY na BIAŁYM HP M252 M277 CZARNY CF400X
Toner CZARNY na BIAŁYM HP M252 M277 CZARNY CF400X
200,00 zł 190,00 zł 162,60 zł 154,47 zł
szt.
Tonery CZARNY na BIAŁYM HP M252 M277 komplet C/M/Y/BK
Tonery CZARNY na BIAŁYM HP M252 M277 komplet C/M/Y/BK
800,00 zł 730,00 zł 650,41 zł 593,50 zł
szt.
Toner CZARNY na BIAŁYM HP M252 M277 CYAN CF401X
Toner CZARNY na BIAŁYM HP M252 M277 CYAN CF401X
200,00 zł 190,00 zł 162,60 zł 154,47 zł
szt.
Toner LAMBDA Brother TN 1030 1050 (TN1030 TN1050)
Toner LAMBDA Brother TN 1030 1050 (TN1030 TN1050)
90,00 zł 80,00 zł 73,17 zł 65,04 zł
szt.
Toner HP 400 PRO M401A CF280X 100% nowy
Toner HP 400 PRO M401A CF280X 100% nowy
150,00 zł 120,00 zł 121,95 zł 97,56 zł
szt.
Reklamacje i zwroty

Produktów w naszym sklepie posiadają gwarancję producenta. W przypadku wykrycia wady w tonerze objętym gwarancją, skontaktuj się z naszym doradcą 22 646-58-48. Jest to szybki sposób reklamacji, który pozwala w najkrótszym czasie rozwiązać problemy.

Uwaga: prosimy o zachowanie paragonu lub faktury - stanowią one podstawę do zgłaszania reklamacji.

Reklamacje

Przed odebraniem przesyłki sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu. Jeżeli opakowanie posiada uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia paczki i skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 22 646-58-48.

Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki jest możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku niezgodności, sporządzany jest protokół, który stanowi podstawę reklamacji.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się wadliwy lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z procedurą reklamacyjną:

  1. Prześlij do nas reklamowany produkt, dołączając do niego szczegółowy opis, reklamacji produktu, wadliwy wydruk, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji).
  2. ciągu 7 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy o wyniku postępowania reklamacyjnego.
  3. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji,  prześlemy nowy produkt lub zwrócimy pieniądze.
  4. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, poinformujemy Cię o zasadności podjętej decyzji i w ciągu 7 dni roboczych zwrócimy, na nasz koszt, reklamowany produkt.

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu: warszawa@czarnynabialym.pl lub 22 646-58-48. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

Zwrot produktów

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 10 dni kalendarzowych od daty dostawy towaru, masz prawo zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg zasad wynikających z przepisów zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc osoby fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.

Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tych warunków, produkt nie zostanie przyjęty.

Jeżeli chcesz zwrócić produkt:

  1. Odeślij produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu.
  2. Dołącz do przesyłki oświadczenie, o chęci zwrotu produktu, dowód zakupu oraz numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy.
  3. ciągu 3 dni roboczych od otrzymania przesyłki, sprawdzimy stan zwracanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).
  4. Jeżeli nie będzie przeciwwskazań, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu. Na załączony numer konta, w ciągu 7 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy.

Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, na nasz koszt.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl