Reklamacje i zwroty

Produktów w naszym sklepie posiadają gwarancję producenta. W przypadku wykrycia wady w tonerze objętym gwarancją, skontaktuj się z naszym doradcą 22 646-58-48. Jest to szybki sposób reklamacji, który pozwala w najkrótszym czasie rozwiązać problemy.

Uwaga: prosimy o zachowanie paragonu lub faktury - stanowią one podstawę do zgłaszania reklamacji.

Reklamacje

Przed odebraniem przesyłki sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu. Jeżeli opakowanie posiada uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia paczki i skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 22 646-58-48.

Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki jest możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku niezgodności, sporządzany jest protokół, który stanowi podstawę reklamacji.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się wadliwy lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z procedurą reklamacyjną:

  1. Prześlij do nas reklamowany produkt, dołączając do niego szczegółowy opis, reklamacji produktu, wadliwy wydruk, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji).
  2. ciągu 7 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy o wyniku postępowania reklamacyjnego.
  3. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji,  prześlemy nowy produkt lub zwrócimy pieniądze.
  4. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, poinformujemy Cię o zasadności podjętej decyzji i w ciągu 7 dni roboczych zwrócimy, na nasz koszt, reklamowany produkt.

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu: warszawa@czarnynabialym.pl lub 22 646-58-48. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

Zwrot produktów

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 10 dni kalendarzowych od daty dostawy towaru, masz prawo zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg zasad wynikających z przepisów zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc osoby fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.

Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tych warunków, produkt nie zostanie przyjęty.

Jeżeli chcesz zwrócić produkt:

  1. Odeślij produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu.
  2. Dołącz do przesyłki oświadczenie, o chęci zwrotu produktu, dowód zakupu oraz numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy.
  3. ciągu 3 dni roboczych od otrzymania przesyłki, sprawdzimy stan zwracanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).
  4. Jeżeli nie będzie przeciwwskazań, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu. Na załączony numer konta, w ciągu 7 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy.

Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, na nasz koszt.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl